dinsdag

Stappen voor 30+

Na ja bijna 30 plus dan..

Zaterdag was zo te gek, je weer even 20 voelen en lekker los gaan met een biertje in de hand en leuke tent.

Zo vaak ga ik niet stappen maar eens in de zoveel tijd heb ik dat zooooo nodig. Gewoon gezellig kletsen en dansen met vriendinnetjes. Zoals jullie al hebben gelezen was het zaterdag raak.. Na heerlijk te hebben genoten van verse sushi ben ik op mijn fietsje door Zwolle gefietst om daar met een van de voetbalvrouwen te borrelen.

Het duurde ook niet lang voordat we de 'gezelligste' kroeg van Zwolle opzochten. De vierjaargetijden! Ik heb daar mijn grote liefde leren kennen. Dus ik ben altijd erg vrolijk als ik daar weer gek mag doen..

Wat mij altijd versteld doet staan is, is dat als je binnenkomt er meteen een vlees keuring plaats vind. Na flink gescand te zijn, konden we eindelijk een biertje bestellen.

En ja hoor na een half uurtje kwamen er 3 mannen op ons af. En ik wist het zeker, 3 mannen getrouwd met kinderen die een avondje los mochten van de vrouw. En toch proberen om te kijken of het ze 'nog' lukt. Nou sorry jongens. Het lukt niet meer..  Jullie zijn te voorspelbaar.

En na wat meer info, wiskundeleraar, sportleraar en iets in de bouw kwamen de telefoons met kinderen erbij :) Ik heb echt zo gelachen want tja toen wij met onze hippe smartfoons aan kwamen zetten exact hetzelfde. Allemaal mini me's! Maar toch de "jager" willen zijn. Ik snap er niks van...

Ik raad ze toch echt aan voor de volgende keer om hun trouwringen af te doen. Want een vrouw tegen de dertig let toch echt op die linkerhand euhm rechterhand, dan merk je dat ik nog niet getrouwd ben en blond!! En deze vrouw heeft toch echt de leukste thuis zitten....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten