maandag

Smartphone en mannen

De wekker ging vanochtend al om 7 uur. Want manlief moest wel heel vroeg de deur uit.. Ik kon maar moeilijk wakker worden.. Het bed lag zo lekker warm en zoonlief sliep nog heerlijk. Om 7 uur vroeg manlief "schat, mag ik jou telefoon mee? Op die van mij zit geen Tom Tom". "Ja is goed schat" zei ik half slaapdronken. En ik draaide me nog even om. Uurtje later word ik wakker en ik begin de dag altijd met Facebook op mijn Galaxy S2.

Druk op zoek naar mijn redelijk grote telefoon, bedenk ik me dat mijn man hem mee heeft... Shit ik meteen klaar wakker! Zit ik opgescheept met een Nokia uit het jaar 0.  Moet ik helemaal naar beneden om op Facebook te kijken... Nog erger nu kan ik Erik niet inmaken met songpop! Ach het moet maar even. Het is maar 1 dagje toch??

Krijg ik rond 1 uur een smsje van mijn eigen telefoon van manlief, leuk ik heb de VI gedownload!! Ik denk What the fuck... Staat de VI tussen mijn maandelijkse agenda en spelletjes...

Ik heb zo'n man die weinig interesse heeft in social media, telefoons etc. Hij heeft Facebook maar daar is ook alles mee gezegd. Zo is dat dus ook met zijn telefoon. Als hij maar kan bellen en sms'en is het prima 'zegt' hij. Waarom krijg ik dan nooit sms'jes bedenk ik me???
Toen dacht ik, ik heb toch zijn telefoon, laat ik mijzelf eens sms'en. Lijkt het net of mijn schatje mij sms't. Dus ik stuur naar mijn telefoon "jij bent de liefste, geweldigste vrouw die ik ken". Krijg ik terug "schatje ik ga je vanavond masseren en heerlijk verwennen". Shit hij heeft me door...

 

Zie je hij kan het wel, bedenk ik me, heb toen maar terug gestuurd "als jij mij heerlijk verwend, koop ik die diamanten ring die je zo graag wilt".

Toen was het stil....



2 opmerkingen: