dinsdag

Whahahah DRUK!

Ik heb het op het "moment" mega druk! Tja en waarmee.. Dat vraag ik me dus ook elke dag weer af!

Het heen en weer rijden van mijn dochter wat me 3 uur per dag kost, en het proberen daar een vergoeding voor te krijgen..

Daarnaast mijn lieve zoontje vermaken.. Want ik ben 2 en ik zeg NEEEE fase is nog niet afgelopen..

Of mijn 2 draakjes achter het behang plakken. Op het fluitje blazen, want mama speelt voor scheidsrechter.

En dan moeten we natuurlijk de familie niet vergeten die onwijs veel 'aandacht' vraagt.. Wat tja de feestdagen staan weer voor de deur!! Jippie.. Zal blij zijn als het zo ver is, en ik op mijn kont van mijn wijntje mag genieten.

Oja en niet te vergeten de dieren, die de hele dag op mijn schoot willen parkeren omdat het te koud is buiten..

*Zucht*

En dan komt mijn man nog.. Ja die word wat verwaarloost op het moment.. Ziel! Gelukkig heeft hij het net zo druk, met werk!

Ben toe aan januari.. Weer rustig op naar de zomer...


3 opmerkingen:

  1. Relax, babe
    Take it easy

    Wat heb je aan de zomer als het ene kind naar het zwembad wil, de andere naar het strand (oké, ze zijn nog wat jong, maar dit is ook hypothetisch), manlief naar voetballen en jij wilt shoppen.
    Dan kan je de door de zon verhitte stoel wel vergeten om daar je kokende wijntje op te drinken.

    Maar voor ik het vergeet: rustige Kerstdagen en een druk begin voor 2013! (klinkt dat wat?)

    devotion X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt fantastisch! Maar ach elke mens heeft het druk (meestal) in de aanloop richting de feestdagen :).. We overleven dit ook zeker wel.. En leuk is het vaak ook nog wel. Maar bloggen is dan efkes wat minder he!

    Hoest daar? En met je blog.. Beter nu dan daarvoor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat prima met mijn blog.
      Als je hem efkes toevoegt in je "mijn lijst met blogs" kan je weer op de hoogte blijven van mijn belevenissen.
      De oude kan er uit. Hij bestaat nog wel, maar plaats daar niets meer op sinds de 'verhuizing'.

      devotion X

      Verwijderen