dinsdag

De hoge hakken mama

Ken je dat gevoel, dat je als moeder nooit meer normaal slaapt? Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst 8 uren achter elkaar door heb geslapen. 

De ene keer komt de jongste nog voor borstvoeding, om vervolgens te worden afgelost door de oudste die midden in de nacht moet 'poepen??' Nooit begrepen overigens die drang! Een paar uur later presteert mijn zoontje het om naast mij in bed te kuipen en werkelijk het hele bed in beslag te nemen waarop manlief en ik verplicht tegen elkaar moeten kruipen om heerlijk te genieten van elkaars lichaamswarmte.

Daarnaast heb ik ook nog mijn 4e kind, die regelmatig mijn "bloemige" dekbed van andere rottige geurtjes wil voorzien. En dan schaapachtig beweren dat ie dat noooooit doet.

Oftewel ik loop al een aantal jaar als een zombie door het leven. Vergeet afspraken, babyspuug en tandpasta alll over the place... De slobberbroeken en huispakken wisselen elkaar af. Piekhaar staat alle kanten op en make-up ligt al maanden uitgedroogd in de kast.

Ik ben er klaar mee ik ben nog maar 32 en ik kan er heus nog wel uitzien als 1 van 18.. Oke beetje voorbarig! Maar je ziet overal om je heen 'hippe moeders' mooi strak in het vel, altijd voorbeeldig opgemaakt en altijd vrolijk! Hoe doen ze dat toch of is dat toch het "perfecte" plaatje naar buiten?

Is het je ook opgevallen dat die 'perfecte' moeders zo akelig creatief zijn? Oorlog aan de perfecte moeder, goed is goed genoeg, toch?????




Nou heb toch stiekem mijn hardloop pak weer aangetrokken en heb gisteren mijn astma longen uit mijn lijf gerend, Dus mocht je een knalroze, oververhitte skippybal hebben zien lopen? Dat was ik..

1 opmerking:

  1. wauw, ze zeggen dat je daar dan weer energie van krijgt :-) je bent echt goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen